IvaVybavi – virtuálna asistentka

Kancelária

Toto všetko a mnoho iného urobím rovnako, ako keby som sedela u Vás v kancelárii:

  • bežná administratíva (emailová, prípadne telefonická komunikácia so zákazníkmi a partnermi, pracovný kalendár…)
  • HR (príprava a uverejnenie inzerátu, primárne vytriedenie životopisov, prípadne realizácia prvých kôl pohovorov a naplánovanie ďalších podľa Vášho kalendára)
  • jazykové korektúry
  • preklady z angličtiny, business komunikácia v angličtine
  • prepisy textov (z audio a video podoby, scanu…)
  • príprava a správa databáz (Excel)
  • scanovanie a tlač dokumentov
  • služby v súkromnej sfére – podľa požiadaviek (objednanie k lekárovi, nákupy, oslava, pošta, vstupenky, úrady…)
  • spracovanie účtovných dokladov, príprava podkladov pre účtovníčku, starostlivosť o faktúry (vystavovanie, zasielanie, úhrady, kontrola uhradenia, urgencia neuhradených…)
  • zabezpečenie reklamných predmetov a ich zasielanie klientom (klasických, ale aj originálnych, umeleckých)
  • zabezpečenie služobnej cesty (letenky, ubytovanie…)
Facebook
LinkedIn